مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 13:502019-02-18سياسي

موضوع انحلال شورای شهر اراک صحت ندارد


طرح موضوع انحلال شورای اسلامی شهر اراک به هیچ وجه صحت ندارد و بنده این موضوع را ابداً تایید نمی کنم.

- استاندار استان مرکزی گفت: طرح موضوع انحلال شورای اسلامی شهر اراک به هیچ وجه صحت ندارد و بنده این موضوع را ابداً تایید نمی کنم.

سیدعلی آقازاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص اخباری مبنی بر انحلال شورای شهر اراک که در فضای مجازی منتشر شده است، اظهار کرد: موضوع انحلال شورای شهر اراک صحت ندارد و همه تلاش ما بر این است که شورای شهر بتواند وظایف خود را انجام دهد و در این راستا هر کمکی که لازم باشد از سوی استانداری صورت خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه به هیچ وجه سیاست استانداری انحلال و یا تضعیف شورای شهر اراک نیست، افزود: خبر منتسب به مقامات وزارت کشور مبنی بر انحلال شورای شهر اراک مورد تایید استانداری نیست.

آقازاده در خصوص اتمام مهلت سرپرستی سرپرست شهرداری اراک و عدم اقدام شورای شهر در این مدت برای انتخاب شهردار و واکنش های متعددی که این مسئله در پی داشته است، گفت: در هیچ کجای قانون در خصوص انتخاب سرپرست برای شهرداری مهلتی در نظر گرفته نشده است منتها یک بند قانونی وجود دارد مبنی بر اینکه فردی که به عنوان سرپرست انتخاب می شود حکم او بیش از سه ماه نمی تواند باشد و تمدید حکم سرپرستی شرایط خاصی دارد و این اختیار را به شورای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع انحلال شورای شهر اراک صحت ندارد

موضوع انحلال شورای شهر اراک صحت ندارد