مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 13:352019-02-18سياسي

بازدید کاروان های راهیان نور دانشجویی اردبیل از مناطق عملیاتی دفاع مقدس


مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده کاروان های راهیان نور دانشجویی استان اردبیل اسفندماه امسال به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر پرویز پرزور در جلسه هماهنگی اعزام کاروان های راهیان نور استان اردبیل توضیح داد: اعزام راهیان نور دانشجویی استان از روز 13 اسفندماه امسال آغاز می شود.

این اعزام ها تا 24 اسفندماه امسال ادامه خواهد داشت و برنامه های مختلفی در مناطق هدف بازدید دانشجویان برای آنها اجرا می شود.

وی شناسایی و پرورش نیروهای در تراز انقلاب را از اهداف کاروان های راهیان نور برشمرد و بیان کرد: این اعزام ها بهترین بستر برای ساخته و پرداخته شدن دانشجویان است چرا که راهیان نور دانشجویی با محوریت خود دانشجویان برگزار می شود و بسیج دانشجویی تنها نقش ناظر و پشتیبان را بر عهده دارد.

پرزور گفت: اهیان نور بهترین وسیله برای خنثی کردن توطئه های دشمنان است چرا که برنامه های نهفته در این اردو و تأثیر عرفانی این مناطق عملیاتی زمینه ساز از بین رفتن تهاجمات فرهنگی دشمنان در جوانان و عموم مردم می شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل راهیان نور را پیش رو به عنوان راهیان نور تربیتی و فرهنگی دانست و یادآور شد: در این اردو تمام تلاش خود را به کار خواهیم برد تا سال 97 را با وقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید کاروان های راهیان نور دانشجویی اردبیل از مناطق عملیاتی دفاع مقدس

بازدید کاروان های راهیان نور دانشجویی اردبیل از مناطق عملیاتی دفاع مقدس