مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 19:112019-02-17حوادث

فرمانده انتظامی شرق استان تهران خبر داد دستگیری سه باند سرقت در 24 ساعت گذشته


فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری باند سرقت احشام، سارقان منزل و سارق موتور سیکلت در 24 ساعت گذشته خبر داد.

- سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی شرق استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس از ورامین اظهار داشت: پلیس خدمتگزار مردم است و در هر زمان وظیفه رسیدگی به مشکلات آنها را دارد و به دنبال افراد خاطی و متخلف در بازه زمانی کم است.

وی گفت: در عملیاتی پلیسی روز گذشته سرکرده باند احشام در شهرستان پیشوا دستگیر شد و پرونده نامبرده در حال بررسی است چراکه بعد از 9 سال اقدام به سرقت از چندین دامداری بزرگ در این شهرستان کرده بود که در آخرین سرقت 400 رأس گوسفند را سرقت کرده است.

این مسئول گفت: با هوشیاری پلیس احشام و 8 نفر از سارقین در ظرف 72 ساعت دستگیر شدند ولی سرکرده آنها متواری شد که شب گذشته این متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: طی تماسی که دو روز گذشته با پلیس 110 گرفته شده بود، یک منزل توسط دو زن که برای نظافت به انجا رفته بودند توسط این 2 زن این خانه مسکونی سرقت شد.

سردار ناظری تصریح کرد: بعد از بررسی ها و تحقیق مشخص شد که این افراد در نقشه نظافتچی و با هدف سرقت در منازل حضور پیدا می کنند و چندین فقره سرقت نیز انجام دادند که در آخرین اقدام خود از منزلی در ورامین مبلغی حدود 250 میلیون ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی شرق استان تهران خبر داد دستگیری سه باند سرقت در 24 ساعت گذشته

فرمانده انتظامی شرق استان تهران خبر داد دستگیری سه باند سرقت در 24 ساعت گذشته