مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 16:252019-02-17پزشكي

افزایش بسته های خدمتی پیشگیری از بیماری های غیرواگیر با اجرای برنامه پزشک خانواده


مدیرکل خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت ایران مهم ترین اقدامات انجام شده در اجرای برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری در استان های فارس و مازندران را تشریح کرد و گفت: - در راستای پیشگیری از بیماری های غیرواگیر از قبیل دیابت و پرفشاری خون تعداد بسته های خدمتی مراقبتی با اجرای این برنامه افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد رضا میرزایی با اشاره به اینکه اجرای برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری در استان های فارس و مازندران از سال 91 موجب افزایش دسترسی مردم به خدمات بهداشتی درمانی شد، گفت: کاهش هزینه های درمانی مردم، ارتقای سلامت جامعه، جلوگیری از هزینه های غیرضروری درمانی تحمیلی به مردم، رضایتمندی بیمه شدگان تحت پوشش برنامه و عدالت در برخورداری از خدمات سلامت در جامعه از مزایای مثبت اجرای این طرح است.

وی ادامه داد: توزیع عادلانه خدمات سلامتی، ساماندهی سیستم ارجاع و دریافت خدمات سلامت مورد نیاز به ساده ترین و کم هزینه ترین روش از دیگر اقدامات مثبت اجرای این طرح بوده است.

مدیرکل خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت ایران به افزایش تعداد پزشکان دو شیفت که باعث افزایش دسترسی و رضایتمندی بیمه شدگان شده، اشاره کرد و افزود: همچنین به منظور افزایش تعداد بسته های خدمتی مراقبتی در راستای پیشگیری از بیماری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بسته های خدمتی پیشگیری از بیماری های غیرواگیر با اجرای برنامه پزشک خانواده

افزایش بسته های خدمتی پیشگیری از بیماری های غیرواگیر با اجرای برنامه پزشک خانواده