مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 15:412019-02-17پزشكي

12 مصدوم حادثه تروریستی زاهدان شرایط مناسبی دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایرج حریرچی، سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با جزییات رسیدگی به وضعیت مصدومان حادثه تروریستی زاهدان اظهار داشت: - سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه 12 مصدوم حادثه تروریستی زاهدان شرایط مناسبی دارند، گفت: یکی از مجروحان در حالی که خود نیاز به مراقبت و درمان دارد به فکر روستای دورافتاده ای بود که خانه بهداشت ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایرج حریرچی، سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با جزییات رسیدگی به وضعیت مصدومان حادثه تروریستی زاهدان اظهار داشت: بر اساس بررسی های صورت گرفته مناسبت ترین و علمی ترین خدمات تشخیصی ودرمانی به این مجروحین ارائه شده است.

وی افزود: در حال حاضر 5 مجروحی که در زاهدان و 7 مجروحی که در اصفهان بستری هستند شرایط بهبودی پیش رونده و مناسبی دارند.

حریرچی در یک برنامه رادیویی با بیان اینکه یکی از مجروحان بستری در بیمارستان اصفهان امروز مرخص می شود، گفت: روند ارائه خدمات درمانی بسیار خوب پیش می رود و برخی از اعمال جراحی باید با در نظر گرفتن زمان علمی مناسب آن در آینده انجام شوند.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به برخورداری از روحیه بسیار مثبت، قوی و با نشاط تک تک مجروحین، خاطرنشان کرد:یکی از مجروحین در حالیکه خود نیاز به مراقبت و درمان دارد به فکر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 مصدوم حادثه تروریستی زاهدان شرایط مناسبی دارند

12 مصدوم حادثه تروریستی زاهدان شرایط مناسبی دارند