مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 14:402019-02-17اقتصادي

کلاهبرداری با خودروهای ارزان قیمت!


رییس پلیس فتای البرز از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری تحت عنوان فروش «خودرو ارزان قیمت» در استان خبر داد و گفت: این افراد با تبلیغات کاذب در فضای مجازی به فریب کاربران و خریداران خودرو می پرداختند.

- رییس پلیس فتای البرز از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری تحت عنوان فروش خودرو ارزان قیمت در استان خبر داد و گفت: این افراد با تبلیغات کاذب در فضای مجازی به فریب کاربران و خریداران خودرو می پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمد اقبالی در نشست مطبوعاتی امروز یکشنبه 28 بهمن اظهار کرد: این افراد در قالب استارت آپ و انتشار آگهی فروش خودرو مدل بالا زیر قیمت بازار، خریداران را به پرداخت مبالغی تحت عنوان بیعانه پنج تا 10 میلیون تومان و وعده تحویل خودرو در 48 ساعت بعد ترغیب می کردند.

رییس پلیس فتای البرز خاطرنشان کرد: تاکنون 25 شاکی در این زمینه شناسایی و چهار متهم دستگیر شده اند که پرونده برای شناسایی شکات احتمالی دیگر باز است.

وی همچنین با بیان اینکه با پیگیری های اطلاعاتی پلیس فتای البرز پنج نفر از اعضای باند کلاهبرداری شبکه جعلی اینترنتی کودکان بهشت در تهران، البرز و مناطق دیگر کشور دستگیر شدند، توضیح داد: در پی چندین فقره شکایت مشابه به پلیس فتای استان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب های بانکی افراد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با خودروهای ارزان قیمت!

کلاهبرداری با خودروهای ارزان قیمت!