مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 14:062019-02-17سياسي

منشور چله دوم/5 شفیعی:بیانیه «گام دوم» مایه تحول و دگرگونی انقلاب 40 ساله است


بیانیه اخیر مقام معظم رهبری، می تواند مایه تحول و دگرگونی شود و این بیانیه به نوعی راه را برای پیشرفت و حرکت در حوزه های مختلف سیاسی، - نوذر شفیعی، تحلیلگر مسائل سیاسی، در گفت وگو با خبرنگار سیاسی فارس،   مهم ترین نکته در بیانیه اخیر مقام معظم رهبری را امید به آینده عنوان کرد و اظهار کرد : بیانیه اخیر مقام معظم رهبری با توجه به بیانیه های تاریخی که در طول تاریخ روابط بین المللی و سیاسی کشور از جایگاه تاریخی برخوردارند.

برای تجزیه و تحلیل این بیانیه باید متناسب با شرایط تاریخی عمل کرد.

وی ادامه داد: شاید در آینده کسی متوجه نباشد که مقام معظم رهبری در چه مقطع زمانی این بیانیه را صادر کردند؛ چرا که ایشان بیانیه را زمانی صادر کردند که 40 سال از عمر انقلاب اسلامی گذشته است و در ادبیات سیاسی این موضوع رایج بود که انقلاب اسلامی ایران نمی تواند تا 40 سال دوام بیاورد.

همچنین معمولا انقلاب ها چندان پایدار نیست و تصور دشمن بر این بود که عمر انقلاب اسلامی در مقطع 35 تا 40 سالگی به پایان برسد.

این تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد: این بیانیه در مقطعی صادر شد که چشم انداز دورتری از انقلاب را ترسیم می کند یعنی گویی انقلاب تحقق یافته یا دارای امواجی بود که موج اول تمام شده و دومین موج آن آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منشور چله دوم/5 شفیعی:بیانیه «گام دوم» مایه تحول و دگرگونی انقلاب 40 ساله است

منشور چله دوم/5 شفیعی:بیانیه «گام دوم» مایه تحول و دگرگونی انقلاب 40 ساله است