مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 14:062019-02-17پزشكي

انعقاد قرارداد بیمارستان های خصوصی شیراز با بیمه سلامت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، از ماجرای اعتصاب بیمارستان های خصوصی شیراز در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات توسط بیمه های سلامت و تأمین اجتماعی و همچنین طرح تعیین سقف پذیرش بیمار که از طرح های مورد اعتراض بیمه سلامت است، 5 ماه می گذرد.

خبرگزاری فارس با اطلاع از شروع اعتصاب بیمارستان های خصوصی شیراز که با عدم پذیرش دفترچه درمانی از سوی آن ها و نارضایتی بیماران همراه بود، در قالب چند خبر و گزارش مکتوب و تصویری، با مدیران بیمارستان های خصوصی شیراز، بیماران مراجعه کننده به این بیمارستان ها و مسؤولان مربوطه به گفت وگو  پرداخت.

رسانه ای شدن این ماجرا اعتراض تعدادی از فعالین مجازی و تشکل های دانشجویی را نیز در پی داشت، خبرگزاری فارس علاوه بر انعکاس نارضایتی مردم از مسئله پیش آمده از تخلف مدیرکل بیمه سلامت فارس نیز با ذکر سند و مدرک، رونمایی کرد که به اخراج وی و تعیین مدیرکل جدید ختم شد.

طی این چند ماه خبرگزاری فارس مسئله ذکر شده را در صدر اخبار خود قرار داد و جلسات مختلفی نیز در استانداری فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

خبرنگار ما برای اطلاع از چگونگی پرداخت مطالبات بیمارستان ها و قرارداد بیمه ها با بیمارستان های خصوصی شیراز مجدد با مدیرکل بیمه سلامت به گفت وگو پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قرارداد بیمارستان های خصوصی شیراز با بیمه سلامت

انعقاد قرارداد بیمارستان های خصوصی شیراز با بیمه سلامت