مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 13:302019-02-17دانش

دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های فناوری برتر معرفی شدند


وزیر علوم از دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری برتر تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نهمین نشست سراسری هم اندیشی معاونان و مدیران بین المللی دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی و همچنین پارک های علم و فناوری کشور امروز با حضور وزیر علوم، رؤسای دانشگاه ها، سفرای پنج کشور خارجی، مدیران و معاونین پژوهشی و امور بین الملل دانشگاه ها صبح امروز در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.

در این نشست دانشگاه های گیلان، الزهرا، زنجان، علوم پایه زنجان، خوارزمی، قم، کاشان و کردستان به عنوان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در مسیر موفقیت معرفی شدند.

همچنین 9 دانشگاه دیگر شامل علم و صنعت، امیرکبیر، شریف، صنعتی اصفهان، علامه طباطبایی، فردوسی مشهد، اصفهان، شهید بهشتی و تربیت مدرس نیز به عنوان دانشگاه های موفق معرفی شدند.

در این نشست دانشگاه تهران رتبه برتر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور را از آن خود کرد و دکتر محمود نیلی احمدآبادی از سوی وزیر علوم به عنوان رییس دانشگاه تهران لوح تقدیر دریافت کرد.

همچنین بر اساس ارزیابی پژوهشگاه ها و مؤسسات پژوهشی برتر 6 پژوهشگاه شامل پلیمر و پتروشیمی ایران، پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران، پژوهشگاه مطالعات فرهنگی و اجتماعی، پژوهشگاه اقیانوس شناسی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های فناوری برتر معرفی شدند

دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های فناوری برتر معرفی شدند