مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 12:562019-02-17بين الملل

الفیاض: ایران تنها کشوری بود که زمان ظهور داعش به ما کمک کرد


رییس سازمان الحشد الشعبی و شورای امنیت ملی عراق ضمن انتقاد از مواضع آمریکا درباره ایران گفت که ایران تنها کشوری بود که زمان ظهور گروه تروریستی داعش به عراق کمک کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فالح الفیاض ، رییس سازمان الحشد الشعبی و شورای امنیت ملی عراق در گفت وگو با نشریه آلمانی اشپیگل از رویکرد آمریکا به ویژه اظهارات اخیر مایک پنس معاون رییس جمهور آمریکا در کنفرانس امنیتی مونیخ انتقاد کرد.

این مقام عراقی ضمن رد اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه گروه تروریستی داعش کاملا نابود شده است گفت که چنین چیزی ممکن نیست و درباره ایجاد گروهی جدید با تفکرات مشابه ابراز نگرانی کرد و افزود: نمی توان چنین چیزی را پیروزی توصیف کرد.

ما در اقدامات خود علیه داعش در پی تجربه متوجه شده ایم که  فقط  قادر به تاراندن تروریست ها هستیم نه اینکه در نهایت بر آنها پیروز شویم.

وی در تشریح این وضعیت گفت: مثلا ما در بخشی از مرز عراق و سوریه در بیابان انبار علیه داعشی ها پیشرفت هایی داشته ایم.

20 هزار نفر از این منطقه گریختند من معتقدم که عده زیادی از این افراد داعشی بودند که به راحتی به نقطه ای دیگر نقل مکان کردند.

همینطور در دیگر عملیات ها به عنوان نمونه در موصل در نهایت، تعداد کمی از دشمنان کشته شدند و بقایای آنان باید به منطقه ای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الفیاض: ایران تنها کشوری بود که زمان ظهور داعش به ما کمک کرد

الفیاض: ایران تنها کشوری بود که زمان ظهور داعش به ما کمک کرد