مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 12:452019-02-17بين الملل

انتقاد تند و تیز بایدن در کنفرانس مونیخ از سیاست های ترامپ


جو بایدن معاون رییس جمهوری سابق آمریکا در صبحت های خود در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت که به اعتقاد وی دونالد ترامپ قابلیت آمریکا در زمینه ادعای رهبری اخلاقی این کشور را تضعیف کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، جو بایدن که هنوز برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا اعلام کاندیداتوری نکرده، گفت: آمریکایی ها نمی خواهند به نزدیکترین هم پیمانانان خود پشت کرده و می خواهند دموکراسی حاکمیت قانون و مطبوعات آزاد را گرامی بدارند.

بایدن به کنفرانس امنیتی مونیخ گفت، آمریکای مد نظر وی باید در برابر تجاوزگری دیکتاتورها و مستبدانی که با فساد خشونت و اعمال فشار حکومت می کنند، بایستد.

او مدعی شده که آمریکا برای منزلت اساسی انسانی ارزش قائل می شود نه اینکه بیاید کودکان را از والدینشان برباید یا به پناهجویان در مرز کشور ما پشت کند.

آمریکایی ها می دانند که این یک روند درست نیست.

جو بایدن که در زمان ریاست جمهوری باراک اوباما معاون رییس جمهوری بود به رغم گمانه زنی های مختلف درباره حضورش در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا هنوز به طور رسمی کاندیداتوری اش را برای این انتخابات اعلام نکرده است.

او ماه جاری میلادی قرار است در دو گردهمایی عمومی شامل گردهمایی ای در دانشگاه پنسیلوانیا و همچنین گردهمایی ای در ایالت دلاویر حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تند و تیز بایدن در کنفرانس مونیخ از سیاست های ترامپ

انتقاد تند و تیز بایدن در کنفرانس مونیخ از سیاست های ترامپ