مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 12:402019-02-17سياسي

بادامچیان: نقشه راه همان است که در پیام رهبر انقلاب طراحی شده است


دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تقدیر از انتشار بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری گفت: چشمه زلال حکمت سیاسی در پیام رهبری جان های تشنه حکومت نبوی و علوی را سیراب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسدالله بادامچیان در پایان نشست دبیران حزب موتلفه با اشاره به اهمیت سرنوشت ساز این بیانیه در ترسیم حرکت راهبردی جمهوری اسلامی در چهل سال آینده، اظهار کرد: کل ملت ایران و مسئولان و بویژه جوانان انقلابی مخاطب اصلی امام خامنه ای بودند که باید با مدیریت جهادی نظام را برای ورود به عرصه دولت سازی، شکل گیری جامعه اسلامی و تشکیل تمدن نوین اسلامی یاری دهند.

وی با اشاره به ترسیم واقع بیانیه رویدادهای 40 سال گذشته در این بیانیه بیان کرد: ملت ما باید خود را برای رسیدن به قله های افتخار آماده کند و نقشه راه همان است که به صورت دقیق در این پیام طراحی شده است.

امام و رهبری با مدیریت جهادی و هوشمند به یک انحطاط تاریخی در ایران پایان دادند و کشور را در معرض جهش های بزرگ قرار دادند، به طوری که ایران با همه توطئه های غرب به ویژه آمریکا جزو 20 کشور برتر و پیشرفته جهان قرار دارد.

امروز زیر ساخت های پیشرفت و تعالی در ایران مهیاست تا جوانان به عنوان موتور پیشران کشور با تکیه بر این زیر ساخت ها مسیر تاریخ ایران، منطقه و جهان را به سمت تمدن نوین اسلامی تعیین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بادامچیان: نقشه راه همان است که در پیام رهبر انقلاب طراحی شده است

بادامچیان: نقشه راه همان است که در پیام رهبر انقلاب طراحی شده است