مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 12:262019-02-17پزشكي

دفترچه های بیمه درمانی تأمین اجتماعی حذف می شود


محمدحسن زدا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: با راه اندازی نسخ الکترونیک در مراکز ملکی تأمین اجتماعی در سراسر کشور دیگر نیاز به دفترچه های درمانی نیست و این اقدام خدمات درمانی را شفاف تر و پرونده الکترونیک سلامت را به سرانجام می رساند و یک اقدام بسیار ارزشمند است.

وی خاطرنشان کرد: دفترچه های درمانی همچنان در مراکز طرف قرارداد با سازمان تأمین اجتماعی اعتبار دارد و برای مراجعه به این مراکز درمانی باید در اختیار بیمه شدگان باشد.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی افزود: در سازمان تامین اجتماعی 42 میلیون نفر تحت پوشش، 14 میلیون نفر بیمه شده اصلی، 22 میلیون نفر بیمه شده تبعی، سه میلیون و 500 هزار مستمری بگیر اصلی و 2 میلیون و 600 هزار مستمری بگیری تبعی هستند.

وی افزود: 213 هزار نفر از سازمان تامین اجتماعی مقرری بیکاری می گیرند، در هر ماه هم حدود 370 میلیارد تومان مقرری به این افراد می پردازیم و هم اکنون یک میلیون و 200 هزار نفر کارگاه تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند و باید توجه داشت که 556 شعبه تامین اجتماعی در سراسر کشور وجود دارد و 219 کارگزاری نیز به ارائه خدمات می پردازند.

زدا تاکید کرد: این سازمان به سمت خدمات غیرحضوری می رود تا نیاز بیمه شدگان برای رفت و آمد به شعب تامین اجتماعی را قطع کند و در اجرای طرح گسترش خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفترچه های بیمه درمانی تأمین اجتماعی حذف می شود

دفترچه های بیمه درمانی تأمین اجتماعی حذف می شود