مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 12:102019-02-17پزشكي

داروی بیماران خاص مازندران هم هست و هم نیست!


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران معتقد است کمبودی برای تامین داروی بیماران خاص و سرطانی در این استان به طور کلی وجود ندارد اما واقعی نبودن سهمیه بندی ها و افزایش جمعیت استان در برخی مواقع سال، - کمبود مقطعی ایجاد می کند.

محمدرضا شیران در گفت وگو با ایسنا درباره وضعیت تامین اقلام دارویی بیماران خاص و تأمین آن در این استان، اظهار کرد: کمبود دارو در حوزه بیماری های خاص در مازندران وجود ندارد اما شرکت های داروسازی، مراکز خصوصی را بلوکه کرده اند.

وی با بیان اینکه این مراکز خصوصی، مراکزی هستند که باید داروها را تهیه می کردند و در اختیار شرکت ها قرار می دادند اما به دلیل بازپرداخت نشدن مالی، شرکت ها، این مراکز را بلوکه کرده اند، گفت: برای برطرف شدن این مشکل در سطح مازندران، داروها از سوی دانشگاه علوم پزشکی این استان خریداری شده و در اختیار تمامی مراکز سطح مازندران قرار گرفت و بیماران خاص در این استان به مدت 6 ماه کمبود دارو نخواهند داشت.

سهمیه بندی های داروهای خاص در مازندران واقعی نیست معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه چرا برخی داروها در این استان بسیار کمیاب هستند در حالیکه بیمار به شدت به آنها نیاز دارد و آیا نمی توان هماهنگی های لازم را پیش از تأمین دارو انجام داد، تصریح کرد: مشکلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروی بیماران خاص مازندران هم هست و هم نیست!

داروی بیماران خاص مازندران هم هست و هم نیست!