مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 12:012019-02-17سياسي

عضو شورای شهر قزوین خبر داد بودجه 98 هیچ تطابقی با برنامه 5 ساله ندارد


عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه بودجه 98 هیچ تطابقی با برنامه 5 ساله ندارد گفت: اگر قرار بود مطابق برنامه بودجه تدوین نشود پس علت هزینه کرد شهرداری جهت تدوین برنامه 5 ساله چه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سیده منیره قوامی عضو شورای اسلامی شهر قزوین شب گذشته در صحن پارلمانی اظهار کرد: مطابق با برنامه 5 ساله بنا شده بود تا در سال 98 برای سازمان آتش نشانی بالابر خریداری شود که با این رقم بودجه در نظر گرفته شده این امکان وجود ندارد.

وی افزود: خرید 6 خودروی پمپ دار در سال 97 و در سال 98 نیز 6 خودروی پمپ دار در برنامه دیده شده که در سال 97 محقق نشده و در 98 نیز محقق نمی‎شود بنابراین 12 خودرو عقب هستیم.

قوامی یادآور شد: زمانی به دنبال مدیریت هزینه هستیم اما برنامه 5 ساله شورا تصویب شده در همین دوره است بنابراین چرا باید مطابق برنامه حرکت نکرد و اگر قرار است خریداری نشود پس برنامه کنار گذاشته شود.

وی اضافه کرد: یکی از سیاست های کمیسیون مدیریت شهری تفکیک زباله از مبدا بود که در این راستا بنا شده بود تا سطل‎های زیر زمینی و هوشمند اجرا شود که به امضای تمامی اعضا نیز در آمده بود اما بعد از گذشت 6 ماه هیچ اتفاقی صورت نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای شهر قزوین خبر داد بودجه 98 هیچ تطابقی با برنامه 5 ساله ندارد

عضو شورای شهر قزوین خبر داد بودجه 98 هیچ تطابقی با برنامه 5 ساله ندارد