مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 11:402019-02-17اقتصادي

افزایش نجومی قیمت خودرو؛ مسئولان چه می کنند؟


بازار خودرو با نزدیکی به آخرین ماه سال، به واسطه حضور گسترده دلالان و واسطه گران قیمت های شگفت انگیزی به خود می بیند.

قیمت خودروهای داخلی در روزهای اخیر در بازار با چنان افزایشی مواجه شده است که تغییر قیمت ها در یک هفته اخیر را واقعاً باور نمی کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جمهوری اسلامی در ادامه نوشت: بازار خودرو که طی ماه های گذشته روزهای پر فراز و نشیبی را تجربه کرده بود در ماه های پایانی سال با چنان نابسامانی مواجه شد که وقتی به رقم های اعلامی ازسوی فروشندگان نگاه می کنید پرداخت چنین پولی به مشابه یک طنز تلخ جلوه می کند.

مردم سوال دارند که این همه نهاد، وزارتخانه و مسئول واقعاً چه کار می کنند که با چنین آشفته بازاری در این حوزه مواجه هستیم؟ بازاری که قیمت خودروهای داخلی در آن فقط در یک هفته تا 28 میلیون تومان افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ما، این موج افزایش قیمت در شرایطی اتفاق افتاده است که چندی پیش وزیر صمت اعلام کرد: خودروسازان حق گران کردن خودرو های تحویل تا شهریورماه سال 1397 را ندارند .

رضا رحمانی درخصوص افزایش قیمت خودرو، به بند دوم مصوبه ستاد تنظیم بازار اشاره کرده و گفته بود: خودروسازان مکلف به تحویل خودروهای پیش فروش شده با تاریخ تحویل اول شهریور ماه تا 30 دی ماه به قیمت قبل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نجومی قیمت خودرو؛ مسئولان چه می کنند؟

افزایش نجومی قیمت خودرو؛ مسئولان چه می کنند؟