مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 11:302019-02-17اقتصادي

آنچه بیشتر قطعه سازان ایران را آزار می دهد


عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل قطعه سازی را مهم ترین چالش فرآیند تولید موتور خودرو در ایران دانست و افزود: قسمت عمده قطعات (به جز مواد معدودی) در داخل ساخته می شوند و آنچه اکنون بیشتر قطعه سازان ما را آزار می دهد، - عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل قطعه سازی را مهم ترین چالش فرآیند تولید موتور خودرو در ایران دانست و افزود: قسمت عمده قطعات (به جز مواد معدودی) در داخل ساخته می شوند و آنچه اکنون بیشتر قطعه سازان ما را آزار می دهد، تأمین نقدینگی و واردات مواد اولیه از خارج کشور است.

امید جهانیان در گفت و گو با ایسنا در رابطه با ساختار موتورهای درون سوز اظهار کرد: موتور درون سوز قلب تپنده هر خودرو است، در واقع نیروی محرکه خودرو از موتور تأمین می شود و وظیفه تبدیل انرژی گرمایی سوخت را به انرژی مکانیکی دارد.

وی با اشاره به چالش های پیرامون ساخت موتور، اظهار کرد: در حال حاضر موتورهای ساخته شده در موضوع آلایندگی و مصرف سوخت دچار چالش های جدی هستند.

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با بیان اینکه موتورها به دو دسته درون سوز و برون سوز تقسیم می شوند، افزود: دسته ای که انرژی گرمایی را تبدیل به احتراق و حرکت می کنند که به این ها موتور درون سوز می گوییم و در مقابل موتورهای برون سوز را داریم که گرما به ماده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه بیشتر قطعه سازان ایران را آزار می دهد

آنچه بیشتر قطعه سازان ایران را آزار می دهد