مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 11:252019-02-17حوادث

22 استان درگیر سیلاب و کولاک / اسکان اضطراری بیش از 200 تن در این مناطق


رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر از امدادرسانی به 102شهر، روستا و محور کوهستانی در پی وقوع سیلاب و برف در 22استان خبر داد.

- مرتضی سلیمی در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: از روز جمعه 26 بهمن ماه تا امروز یکشنبه، 22 استان از جمله آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، فارس، قزوین، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان و یزد درگیر سیلاب و برف و کولاک بودند که در پی آن نیروهای امداد و نجات هلال احمر در 102 شهر، روستا و محور کوهستانی مستقر شده و امدادرسانی ها لازم را انجام دادند.

وی افزود: بر این اساس 313 امدادگر هلال احمر در قالب 91 تیم در مناطق مذکور خدمات لازم را به حادثه دیدگان ارائه دادند.

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به امدادرسانی های انجام شده در این مناطق، گفت: از دو روز گذشته تاکنون بیش از 1800 نفر امدادرسانی شدند و بیش از 200 نفر نیز در پایگاه های امداد و نجات، مدارس و مساجد به صورت اضطراری اسکان داده شدند.

همچنین بیش از 400 دستگاه خودرو گرفتار در برف نیز توسط گروه های امداد و نجات رهاسازی شدند و تخلیه آب نیز از 23و احد مسکونی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 استان درگیر سیلاب و کولاک / اسکان اضطراری بیش از 200 تن در این مناطق

22 استان درگیر سیلاب و کولاک / اسکان اضطراری بیش از 200 تن در این مناطق