مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 11:162019-02-17ورزشي

انتقاد روابط عمومی فدراسیون فوتبال از یک برنامه تلویزیونی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سایت رسمی فدراسیون فوتبال،براین اساس و از آنجا که در برنامه فوتبال یک شبکه ورزش فرصت پاسخگویی درباره برخی موضوعات کذب اظهار شده داده نشد، - اگر امروز باشگاههای ما با مشکل مالی دست به گریبان هستند،قطعا در چرخه فوتبال حرفه ای و درآمدهای سرشار بحث حق پخش جزو مواردی است که هیچگاه در برنامه های تلویزیونی مورد بررسی و تحلیل قرار نگرفته.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سایت رسمی فدراسیون فوتبال،براین اساس و از آنجا که در برنامه فوتبال یک شبکه ورزش فرصت پاسخگویی درباره برخی موضوعات کذب اظهار شده داده نشد،به اطلاع می رساند 10 درصد مطالبات فدراسیون فوتبال از سازمان لیگ بابت برگزاری مسابقات لیگ یک نه تنها پرداخت نشده،بلکه مبالغ دیگری از سوی فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ در این باره کمک شده است.

موضوع مهم تر اینکه چرا در این برنامه جرات بیان واقعیتی به نام حق پخش که جزو حقوق حقه فوتبال محسوب می شود و بیش از 70 درصد درآمد فدراسیون ها را در سرتاسر جهان شکل می دهد،وجود نداشته است.

اگر امروز باشگاههای ما با مشکل مالی دست به گریبان هستند،قطعا در چرخه فوتبال حرفه ای و درآمدهای سرشار بحث حق پخش جزو مواردی است که هیچگاه در برنامه های تلویزیونی مورد بررسی و تحلیل قرار نگرفته و جرات اشاره به آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد روابط عمومی فدراسیون فوتبال از یک برنامه تلویزیونی

انتقاد روابط عمومی فدراسیون فوتبال از یک برنامه تلویزیونی