مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 11:102019-02-17بين الملل

یک استاد دانشگاه: پاکستان بدش نمی آید جنوب شرق ایران ناآرام شود


استاد ژئوپلیتیک دانشگاه خوارزمی با اشاره به اتفاقات تروریستی که اخیراً در سیستان و بلوچستان رخ داده است گفت: اگر نخواهیم بگوییم پاکستان مستقیماً دستی در حملات تروریستی به ایران دارد در مثبت ترین نگاه انگیزه ای هم برای مقابله با حملات تروریستی ندارد .

- استاد ژئوپلیتیک دانشگاه خوارزمی با اشاره به اتفاقات تروریستی که اخیراً در سیستان و بلوچستان رخ داده است گفت: اگر نخواهیم بگوییم پاکستان مستقیماً دستی در حملات تروریستی به ایران دارد در مثبت ترین نگاه انگیزه ای هم برای مقابله با حملات تروریستی ندارد و بدش نمی آید که جنوب شرق ایران ناآرام شود.

مراد کاویانی راد در گفت وگو با ایسنا گفت: جنوب شرق ایران طی 15 سال گذشته دچار برخی ناامنی های ناحیه ای شده که عمده این تحولات نمود تروریستی داشته است.

کاویانی راد با بیان اینکه این حملات در نتیجه سه اتفاق عمده رخ داده است، افزود: موقعیت ژئوپلیتیک جنوب شرق ایران به ویژه بندر چابهار، فقر گسترده موجود در این استان و نقش قدرت های منطقه در تحولات، به حرکت های هراس افکنانه و تروریستی منجر شده است.

این استاد ژئوپلیتیک دانشگاه خوارزمی معتقد است: دور افتادگی، جغرافیای خاص و مسائل مربوط به آب در منطقه همگی زمینه ساز وقوع فقر در این منطقه می شود بنابراین لازم است با توجه به اینکه اکثریت ساک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک استاد دانشگاه: پاکستان بدش نمی آید جنوب شرق ایران ناآرام شود

یک استاد دانشگاه: پاکستان بدش نمی آید جنوب شرق ایران ناآرام شود