مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 10:452019-02-17فرهنگي

میزبانی لبنانی های به مزاج ایرانی ها خوش نیامد


لبنانی ها در ششمین روز از سی و هفتمین دوره جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر با اجرای نمایش «دو سر و یک دست» میزبان تماشاگران این جشنواره شدند.

- لبنانی ها در ششمین روز از سی و هفتمین دوره جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر با اجرای نمایش دو سر و یک دست میزبان تماشاگران این جشنواره شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایش دو سر و یک دست کاری گروهی از کمپانی تئاتر زوکاک لبنان است که شنبه 27 بهمن ماه به مدت زمان 50 دقیقه در دو نوبت در تالار سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا شد.

این نمایش روایتگر خشونتی است که از زمان هملت تاکنون ادامه داشته است و در نمایشنامه های شکسپیر نیز می توان شاهد آن بود.

اینطور به نظر می رسد که مایا زبیب کارگردان دو سر و یک دست در این نمایش که از قتل، جنایت و تجاوز تصویرسازی می کند از حال و هوای این روزهای لبنان نیز تاثیر گرفته است.

برای اجرای این نمایش دو بازیگر دیگر با نام های لامیا آبی آزار و جونید ساریالدین در کنار مایا زبیب، نویسنده پیام روز جهانی تئاتر در سال 2018 روی صحنه بودند.

در ابتدای این نمایش بازیگر مرد ضمن تشکر از تماشاگران که برای تماشای دو سر و یک دست در سالن حاضر بودند، گفت: این نمایش در کشورهای مختلف اجرا شده و در فرانسه و لبنان بالای 40 اجرا داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی لبنانی های به مزاج ایرانی ها خوش نیامد

میزبانی لبنانی های به مزاج ایرانی ها خوش نیامد