مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 05:052019-02-17اقتصادي

خط و نشان وزارت راه برای پروازهای چارتری


پس از حرف و حدیث های فراوان پیش آمده پیرامون ممنوعیت فروش بلیت پروازهای چارتری، وزیر راه و شهرسازی به صراحت اعلام کرد که اگر باوجود تذکر ارائه شده به برخی ایرلاین ها برای قطع فروش بلیت چارتری، - این روند ادامه یابد، مجوز پرواز در آن مسیر برای ایرلاین مربوطه لغو خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که محمد اسلامی-وزیر راه و شهرسازی- چندی پیش در خصوص ممنوعیت فروش بلیت هواپیما به صورت چارتری به صراحت اعلام کرد که علی عابدزاده-رییس سازمان هواپیمایی کشوری- اعلام کرد که نمی توان شبکه چارتری را به صورت کامل قطع کرد، چراکه در حال حاضر 20 درصد پروازها چارتری هستند اما مسیرهای کیش و قشم را از پروازهای چارتری جدا خواهند شد.

موضوعی که در تشریح آن تاکید شد بلیت های ارائه شده باید مشمول شرایط ابطال و تغییر باشد و بلیت های غیر قابل استرداد و یا غیر قابل کنسل به جز در نقاط تعریف شده نظیر کیش، قشم و مناطق نفتی که آن هم باید در قالب بسته سفر ارائه شود و بلیت هواپیما یکی از موارد آن است تخلف است و با آن برخورد می شود.

اتمام حجت وزیر راه حال وزیر راه و شهرسازی در آخرین اظهارات خود اعلام کرده است که به شش ایرلاین برای قطع فروش بلیت چارتری تذکر داده شده و اگر تخلف ادامه پیدا کند مجوز پرواز در آن مسیر لغو خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط و نشان وزارت راه برای پروازهای چارتری

خط و نشان وزارت راه برای پروازهای چارتری