مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 18:052019-02-16اقتصادي

روابط سوال برانگیز بعضی سفارتخانه ها با برخی آژانس ها


معاون گردشگری با این برآورد که سفرهای خروجی در نوروز امسال 60 درصد کمتر شود، درباره افزایش تک فروشی ویزا در آژانس های مسافرتی گفت: به لحاظ دیپلماتیک و حقوقی نمی توانیم وارد روابط سفارتخانه ها و آژانس ها در موضوع ویزا شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران پس از چهار روز درحالی به کار خود پایان داد که مسؤولان آن را موفق ارزیابی کردند و شرکت کنندگان آن را در قیاس با سال گذشته، کم جان تر.

تبلیغات محیطی نمایشگاه امسال مثل هر سال دیگر ناچیز بود، هرچند که همزمان با نمایشگاه امسال بخش هایی از تلویزیون به تبلیغ و اطلاع رسانی آن پرداختند که در آخرین روز نمایشگاه نتیجه داد و بالاخره محوطه نمایشگاه بین المللی تهران را با ازدحام مواجه کرد.

قرار بود نمایشگاه امسال رویدادمحور باشد برای همین یکصد برنامه در حاشیه آن ترتیب داده شد که بیش از 50 درصد این رویدادها به اجرای موسیقی و آوازهای محلی اختصاص داشت.

دبیر دوازدهمین نمایشگاه هم توضیح داد که فقط 12 رویداد برگزار نشد که البته برخی هم در خارج از ساعت تنظیم شده و با تأخیرهای طولانی برگزار شد.

غیبت سفیر انگلیس، معاون وزیر اطلاعات و فرهنگ افغانستان، رسانه های روسیه، مدیر نمایشگاه بغداد، نمایندگان هند و البته بخش خصوصی ایران سبب لغو نشست های مرتبط با آن ها شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط سوال برانگیز بعضی سفارتخانه ها با برخی آژانس ها

روابط سوال برانگیز بعضی سفارتخانه ها با برخی آژانس ها