مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 15:352019-02-16اجتماعي

آموزشگاه زبان گات در تهران


یکی از سخت ترین انتخاب ها در کلان شهرها پیدا کردن یک آموزشگاه زبان خوب و حرفه ای است.

البته ابتدا باید در مورد فاکتورهای بهترین مؤسسه زبان اطلاعات دقیقی داشته باشید تا بهترین آموزشگاه زبان در تهران را برای یادگیری زبان مورد نظر انتخاب کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام آموزشگاه زبان گات، این آموزشگاه زبان در تهران در جنت آبادجنوبی، جردن، خیابان ولیعصر، پونک، رسالت و خیابان کاشانی شعبه دارد که البته دسترسی راحتی با خودرو شخصی و وسایل نقلیه عمومی می توانید داشته باشید.

ویژگی های آموزشگاه زبان گات با توجه به اینکه در آموزشگاه زبان گات علاوه بر آموزش زبان های رایج مانند زبان انگلیسی، زبان آلمانی، زبان فرانسه، زبان اسپانیایی و زبان ترکی استانبولی، بیش از 20 زبان زنده دنیا تدریس می شود، شما زبان آموزان عزیز می توانید پس از اتمام دوره در آزمون هر زبانی آمادگی های لازم را پیدا کنید و با موفقیت مدرک مورد نظر را کسب کنید.

نحوه تدریس هر یک از زبان های خارجی منحصر به خود بوده و برای هر کدام از آن ها برنامه ریزی های دقیقی توسط مسئولان آموزشگاه زبان و اساتید مجرب و حرفه ای صورت گرفته است.

شما زبان آموزان عزیز پس از اتمام دوره های آموزشی با جدیدترین و بهترین متد آموزشی، منابع درسی استاندارد، محیط آموزشی مناسب و همچنین پشتکار بال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزشگاه زبان گات در تهران

آموزشگاه زبان گات در تهران