مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 15:252019-02-16فرهنگي

نفرات برگزیده سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان کردستان معرفی شدند


نفرات برگزیده مرحله استانی سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان کردستان بعد از دو روز رقابت در هفت رشته برادران و چهار رشته خواهران معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مُدهامتان از روز پنج شنبه (25 بهمن) با شرکت 75 برگزیده مرحله شهرستانی در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که به مدت دو روز به طول انجامید، در رشته حفظ جز 30 برادران، سینا مرادیان از قروه نفر اول، سهیب یوزی از کامیاران نفر دوم و ماردین جواهری نیز از کامیاران به عنوان نفر سوم این رشته معرفی شدند.

فرشید صابری از کامیاران، اوراز احمدی از سنندج و کامران کریمی از دهگلان نیز به ترتیب عناوین اول تا سوم رشته اذان را به دست آوردند.

عابد میرکی از سنندج، محسن گوهری و علی شریف زاده از شهرستان بانه به ترتیب نفرات اول تا سوم رشته حفظ کل برادران را کسب کردند.

در رشته قرائت تحقیق برادران میلاد امانی از سنندج به عنوان نفر اول و سعدی ولیزاده از سقز عنوان نفر دوم را به خود اختصاص دادند.

بنیامین ابراهیمی از کامیاران، حمیدرضا نوری از بیجار و آرام سعیدی بدرآباد از سقز در رشته قرائت ترتیل برادران به ترتیب نفرات اول تا سوم را از آن خود کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرات برگزیده سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان کردستان معرفی شدند

نفرات برگزیده سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان کردستان معرفی شدند