مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 15:202019-02-16سياسي

دیدار رییس بنیاد شهید با تعدادی از خانواده شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان


حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی به نمایندگی از مقام معظم رهبری و هیئت دولت به استان اصفهان سفر کرده است با تعدادی از خانواده شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی که روز شنبه 27 بهمن ماه به نمایندگی از مقام معظم رهبری و هیئت دولت به استان اصفهان سفر کرده است در دیدار با خانواده شهید رضا رحیمی ضمن ابلاغ سلام و تسلیت مقام معظم رهبری، رییس جمهور و هیئت دولت بیان کرد: این حادثه تروریستی بسیار تلخ بعد از حمایتی که مردم در روز 22 بهمن در شهرها و روستاهای مختلف از انقلاب انجام دادند صورت گرفت زیرا چهل سالگی انقلاب اسلامی برای دشمنان بسیار سخت بود و بارها اعلام کرده بودند انقلاب اسلامی جشن چهلمین سالگرد خود را برگزار نمی کند و حضور مردم برای آن ها بسیار تلخ بود و با این اقدام تروریستی سعی در انتقام گیری داشتند.

معاون رییس جمهور ادامه داد: این حادثه بسیار ناراحت کننده بود و مقام معظم رهبری، رییس جمهوری و مسئولان و تمام مردم متأثر شدند.

برای این انقلاب در 40 سال گذشته هزینه های بسیاری صورت گرفته و شهدای زیادی تقدیم راه انقلاب شده اند.

شهدای ما با عشق به انقلاب، اسلام، مردم و رهبر جان خود را فدا کردند و فرزند شهید شما نیز با همین عشق قدم در راه مبارزه گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس بنیاد شهید با تعدادی از خانواده شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان

دیدار رییس بنیاد شهید با تعدادی از خانواده شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان