مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 14:502019-02-16ورزشي

حذف تیراندازان معلول ایران در روز نخست جام جهانی امارات


در نخستین روز از رقابت های جام جهانی تیراندازی معلولان که در العین امارات در حال برگزاری است، دو نماینده کشورمان از راهیابی به مرحله فینال بازماندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نخستین روز از رقابت های جام جهانی تیراندازی معلولان که در العین امارات در حال برگزاری است، حسن اکبری در ماده تفنگ بادی 10 متر R3 درازکش در کلاس SH1 و رقیه شجاعی در همین ماده از راهیابی به فینال جام جهانی بازماندند.

حسن اکبری، ملی پوش کشورمان در ماده تفنگ بادی 10 متر R3 درازکش در کلاس SH1 در رقابت با حریفان خود با کسب 630٫9 امتیاز در جایگاه دوازدهم ایستاد و رقیه شجاعی دیگر نماینده ایران در همین ماده و کلاس بندی با کسب 623٫8 امتیاز در مکان چهل و دوم قرار گرفت و از صعود به مرحله فینال بازماندند.

در این ماده نماینده انگلیس با 635٫6 امتیاز در رده نخست ایستاد، نماینده چین با 635٫3 امتیاز دوم شد و نماینده اسلواکی با 634٫7 امتیاز مکان سوم را به خود اختصاص داد.

سمیرا ارم، ساره جوانمردی، زهرا غلامزاده، مهدی زمانی، حسن اکبری، سیدمحمدرضا میرشفیعی، رقیه شجاعی، مهدی برنایی و زیور فدایی 9 تیرانداز معلولی هستند که در این تورنمنت حضور دارند.

هدایت این تیم را یوسف آجورلو در العین امارات بر عهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف تیراندازان معلول ایران در روز نخست جام جهانی امارات

حذف تیراندازان معلول ایران در روز نخست جام جهانی امارات