مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 14:302019-02-16سياسي

نظر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره پالرمو


باید به این توجه داشته باشیم که در تأیید و تصویب پالرمو اگر نظری بدهیم آیا واقعاً آن چیزی است که اروپایی ها از ما خواسته اند یا امر فراتری همچون FATF را از ما توقع دارند؟ - رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید به این توجه داشته باشیم که در تأیید و تصویب پالرمو اگر نظری بدهیم آیا واقعاً آن چیزی است که اروپایی ها از ما خواسته اند یا امر فراتری همچون FATF را از ما توقع دارند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای جلسه امروز آیت الله آملی لاریجانی بر تلاش مسئولان در جهت رفع مشکلات معیشتی و اشتغال مردم و رعایت مصالح و عزت کشور، تاکید کرد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با تجلیل از حضور حماسی مردم در راهپیمایی و جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ما مطمئن هستیم این همت و عزم و حرکت الهی، حتماً مورد عنایات خاص حق تعالی بوده و خواهد بود، این راهپیمایی با شکوه خنثی کننده توطئه های آمریکا و اذنابش در منطقه است.

هفته ها و ماه ها و سال ها بود که اینها با میلیون ها دلار، تلاش کرده بودند همه رسانه هایی که در اختیار دارند را بسیج کنند برای اینکه یاس و ناامیدی را به مردم تزریق کنند، با حرکت عظیم مردم این تلاش های فریب کارانه و موذیانه، خنثی شد.

این لطف عظیم الهی است که شکرگزار آن باشیم و از طرف دیگر باید توجه داشته باشیم آمریکا و اذنابش در دشمنی با جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره پالرمو

نظر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره پالرمو