مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 14:252019-02-16سياسي

خرابه ای که مدرسه نامیده اند! + تصاویر و فیلم


این بچه ها قرار است آینده ایران را بسازند اما نه مدرسه درست و حسابی دارند، نه یک زندگی معمولی؛ فراموش شده اند و در یک دور باطل محرومیت گرفتار آمده اند طوری که وقتی اوضاعشان را می بینیم تصور می کنیم شاید ایرانی نیستند که از این خاک سهمی ندارند.

- آنقدر بهشان بی توجهی شده تا اینکه گروه های جهادی به روستایشان رفته اند و روایاتی شوکه کننده از آنجا ذکر می کنند؛ گروه جهادی رایت المهدی از کرج یکی از این گروه هاست که به لرستان رفته و قصد دارد در حد توان خود کارهایی انجام دهد.

حجت الاسلام علیرضا مهدوی، مسئول مؤسسه فرهنگی رایت المهدی کرج در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: مؤسسه فرهنگی رایت المهدی از سال 86 ثبت شد و کار خود را در زمینه اردوهای جهادی و محرومیت زدایی آغاز کرد.

مهدوی افزود: در حال حاضر این مؤسسه اردوهای مختلفی را در چند استان مثل سیستان و بلوچستان به منظور ساخت آب شیرین کن برای چهار روستا و کشت زعفران دیم در کهگیلویه و بویراحمد و خراسان رضوی در دست اقدام دارد.

وی در ادامه گفت: امسال در بحث فرهنگی و عمرانی سعی کردیم در استان لرستان به خصوص شهرستان کوهدشت اقداماتی را انجام دهیم زیرا این شهرستان با وجود استعدادهای فوق العاده یکی از محروم ترین نقاط کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرابه ای که مدرسه نامیده اند! + تصاویر و فیلم

خرابه ای که مدرسه نامیده اند! + تصاویر و فیلم