مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 12:552019-02-16فرهنگي

این مصوبه وظایف میراث فرهنگی را کمتر می کند


«قانون جدید تصویب شده؛ مسئولیت آثار هنری فرهنگی کمتر از 100 سال را به عهده وزارت ارشاد می گذارد و دیگر مسئولیت ها بر عهده میراث فرهنگی است.

» - قانون جدید تصویب شده؛ مسئولیت آثار هنری فرهنگی کمتر از 100 سال را به عهده وزارت ارشاد می گذارد و دیگر مسئولیت ها بر عهده میراث فرهنگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس مصوبه هیأت وزیران که در 23 بهمن ماه امسال به امضای اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور رسیده، هیأت وزیران خطاب به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سازمان برنامه و بودجه کشور، تاکید کرده است که براساس جلسه هماهنگی 17 بهمن ماه و به استناد اصل 138 قانون اساسی، یک تبصره با نام تبصره 2 به ماده 29 آیین نامه مدیریت، ساماندهی، نظارت و حمایت از مالکان و دارندگان اموال فرهنگی - تاریخی منقول مجاز موضوع تصویب نامه در تاریخ 10 مرداد سال 1384 و اصلاح بعدی آن الحاق می شود.

در تبصره 2 - آمده است؛ صدور مجوز برنامه ها و فعالیت های مربوط به برگزاری نمایشگاه ها، جشنواره ها و مسابقات فرهنگی، هنری و حراج و فروش آثار هنری تجسمی شامل نقاشی، ارتباط تصویری، عکاسی و مجسمه سازی که از زمان تولید آنها بیش از صد سال نگذشته باشد با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این مصوبه وظایف میراث فرهنگی را کمتر می کند

این مصوبه وظایف میراث فرهنگی را کمتر می کند