مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 11:362019-02-16بين الملل

اتحادیه اروپا خبر داد موگرینی با ظریف درباره اجرای FATF صحبت کرد


طبق اعلام دفتر «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در دیدار او با وزیر خارجه ایران در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ، آنها درباره اجرای «برنامه اقدام FATF« صحبت و تبادل نظر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دفتر فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره دیدار عصر جمعه(دیروز) او با محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران بیانیه ای صادر و اعلام کرده که دو طرف در این دیدار درباره برجام، اینستکس، FATF، سوریه، یمن و افغانستان صحبت کردند.

در بیانیه این دفتر آمده است: آنها (موگرینی و ظریف) درباره وضعیت اجرای برجام صحبت کردند.

نماینده عالی (اتحادیه اروپا، فدریکا موگرینی) بر عزم راسخ اتحادیه اروپا برای حفظ برجام تاکید کرد، (توفقی) که همچنان هم اهدافش در حال تحقق است و برای امنیت منطقه ای و جهانی نقشی مهم ایفا می کند.

او همچنین بر لزوم ادامه اجرای کامل و موثر این توافق توسط همه طرف های (توافق) تاکید کرد و در این زمینه، موگرینی و ظریف وزیر خارجه درباره ثبت اخیر اینستکس در فرانسه صحبت کردند و تعهدشان را برای همکاری برای اجرایی شدن بیشتر آن اعلام کردند .

در ادامه این بیانیه از رایزنی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با وزیر خارجه ایران درباره اجرای اف ای تی اف خبر داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا خبر داد موگرینی با ظریف درباره اجرای FATF صحبت کرد

اتحادیه اروپا خبر داد موگرینی با ظریف درباره اجرای FATF صحبت کرد