مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 11:352019-02-16سياسي

آنان که سلامتی، جان و مال مردم را نشانه رفته اند


یک درمانگر طب ایرانی و دانش آموخته دانشگاه تهران گفت: افراد سودجو و فرصت طلب چالش بزرگ پیش روی طب سنتی است.

- دکتر عبدالله سعیدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با تاکید بر اینکه اقبال مردم به حوزه طب سنتی ایرانی و طب مکمل رو به افزایش است، تصریح کرد: باید از گرایش آنها به سوی افراد سودجو و فرصت طلبی که با افراطی گری و بزرگنمایی از خدمات این حوزه، به اعتماد و باورهای دینی مردم ضربه زده و جامعه پزشکی را نیز نسبت به این مکتب غنی طبی و میراث با ارزش بجا مانده از حکمای ایرانی بی اعتماد می کنند، جلوگیری کنیم.

وی افزود: طب ایرانی یا طب سنتی ایران گنجینه ارزشمندی از دانش بومی این سرزمین و آمیزه ای از قرن ها تجربه پزشکی است که اکنون دوباره در بوته آزمایش و نقد و بررسی اثربخشی در دانشگاه ها قرار گرفته است و توسط پزشکان متخصص طب ایرانی و استادان دانشگاه در رشته های مختلف مورد اقبال و توجه علمی قرار گرفته است.

این درمانگر طب ایرانی، اظهار کرد: این دانش ریشه های مشخص و منابع علمی معینی دارد و عرضه کنندگان آن نیز به عنوان پزشک با مسائلی مانند شیوه های نوین تشخیص و درمان، داروهای جدید و عوارض و تداخلات دارویی آشنا هستند.

وی بیان کرد: اما به علت استقبال و علاقه مردم از فرهنگ و تمدن و سنت های خود، بازار ورود شیادان و مدعیان و غیر پزشکان به این ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنان که سلامتی، جان و مال مردم را نشانه رفته اند

آنان که سلامتی، جان و مال مردم را نشانه رفته اند