مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 11:302019-02-16سياسي

آغاز مرحله مقدماتی سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم


مسئول کمیته فنی و داوری مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران از آغاز مرحله مقدماتی سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با شرکت نمایندگان 50 کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف وامور خیریه، محمدتقی میرزاجانی، مسئول کمیته فنی و داوری مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی از آغاز مرحله مقدماتی سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

وی افزود: امسال مسابقات در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی برگزار خواهد شد ولی تغییراتی در روند برگزاری مرحله مقدماتی صورت گرفته که برخلاف سال های گذشته که حضوری بود این مرحله به صورت غیرحضوری و به صورت ارسال فایل صورت می گیرد.

مسئول کمیته فنی و داوری مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: با فراخوانی که پیش تر در راستای مسابقات بین المللی صادر شد، قرار شد شرکت کنندگان در بخش قرائت آثار تصویری خود را طبق مواردی که از سوی ستاد مسابقات اعلام شده بود ارسال کنند تا به بخش داوری راه پیدا کند و در بخش حفظ نیز به صورت تصویری و مستقیم از طریق نرم افزارهای دارای قابلیت ارتباط تصویری با شرکت کنندگان تماس گرفته خواهد شد و داوران سوالات حفظ را مطرح می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله مقدماتی سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم

آغاز مرحله مقدماتی سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم