مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 11:212019-02-16بين الملل

اعتراض مردم و سیاسیون پاکستان به سفر ولیعهد عربستان


مردم پاکستان از روز جمعه بار دیگر دست به تظاهرات گسترده در اعتراض به سفر ولیعهد عربستان زده جنایات آل سعود علیه ملت های مسلمان را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام آباد، مردم پاکستان از روز جمعه بار دیگر دست به تظاهرات گسترده در اعتراض به سفر ولیعهد عربستان زدند و جنایات آل سعود علیه ملت های مسلمان را محکوم کردند.

معترضان با محکومیت همدستی برخی از سران عرب از جمله حاکمان سعودی برای تجاوز به سوریه، یمن و سازش با رژیم صهیونیستی، شعارهایی علیه حاکمان آل سعود، آمریکا و رژیم صهیونیستی سر دادند.

مردم پاکستان دخالت های کشورهای عربی در امور داخلی پاکستان را باعث ایجاد مشکلات برای این کشور دانسته و تأکید کردند عربستان و برخی از دولت های عربی تلاش دارند به منظور دستیابی به اهداف خود، پاکستان را وارد بحران های منطقه از جمله جنگ یمن کنند.

از سوی دیگر ساکنان پایتخت پاکستان به علت استقبال از ولیعهد عربستان با مشکلات زیادی مواجه می شوند، برای تامین امنیت و رفاه بن سلمان و کاروان 102 نفره وی، تردد ساکنان شهرهای اسلام آباد و راولپندی را محدود و سرویس تلفن همراه قطع خواهد بود.

همزمان با ورود ولیعهد سعودی به اسلام آباد، مسیرهای ارتباطی میان پایتخت یعنی اسلام آباد و شهر راولپندی، جایی که قرار است هواپیمای حامل شاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض مردم و سیاسیون پاکستان به سفر ولیعهد عربستان

اعتراض مردم و سیاسیون پاکستان به سفر ولیعهد عربستان