مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 05:412019-02-16بين الملل

ران پل تفاهم دو حزب دموکرات و جمهوری خواه در جنگ طلبی


در حالی که هر دو حزب با صدای بلند بر سر مسائل کوچک و بی اهمیت جر و بحث می کنند، وقتی پایان مسائلی چون جنگ های بی پایان در خارج از کشور به میان می آید، - گروه غرب از نگاه غرب خبرگزاری فارس: رای دو حزبی هفته پیش سنا در نکوهش تصمیم پرزیدنت ترامپ مبنی بر خارج کردن سربازان آمریکایی از سوریه و افغانستان، متاسفانه در این باره که در واشنگتن چه می گذرد، خیلی حرف ها را به ما می گوید.

در حالی که هر دو حزب با صدای بلند بر سر مسائل کوچک و بی اهمیت جر و بحث می کنند، وقتی پایان مسائلی چون جنگ های بی پایان در خارج از کشور به میان می آید، آنها با شورو حرارت درکنار یکدیگر قرار می گیرند.

با چند استثنا، جمهوریخواهان و دمکرات ها در بر حذر داشتن رییس جمهور حتی  از اظهارنظر در این باره که وقت آن است سربازان آمریکایی از افغانستان و سوریه به خانه بازگردند، در یک صف قرار گرفته اند.

اصلاحیه ای که رهبر اکثریت سنا پیشنهاد داد و با اکثریت آرا از سوی هر دو حزب به تصویب رسید، هشدار می دهد که خروج شتابزده نیروهای ایالات متحده از جنگ های جاری در سوریه و افغانستان، می تواند شرایط لازم را برای متشکل شدن دوباره تروریست ها به وجود آورد.

همانطور که یکی از مخالفان این اصلاحیه به درستی اشاره کرده بود، خارج کردن سربازان آمریکایی از افغانستان به شدت شتابزده است، چرا که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ران پل تفاهم دو حزب دموکرات و جمهوری خواه در جنگ طلبی

ران پل تفاهم دو حزب دموکرات و جمهوری خواه در جنگ طلبی