مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 03:052019-02-15اقتصادي

پیش بینی قیمت نفت در بودجه 98 محقق می شود؟


بودجه سال آینده بر اساس نفت 54 دلاری بسته شده است؛ نرخی که کارشناسان آن را قابل تحقق دانسته اما بر این باورند که ممکن است حجم صادرات 1.

5 میلیون بشکه ای آن که در بودجه در نظر گرفته شده، - محقق نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دولت در لایحه بودجه سال آینده، مجموع درآمدهای ناشی از فروش نفت را 142 هزار میلیارد تومان برآورد کرده که در مقایسه با سال جاری با افزایش همراه است.

در بودجه 1398، برای منابع حاصل از فروش نفت و فرآورده های نفتی، 142 هزار و 500 میلیارد تومان پیش بینی شده است که در مقایسه با بودجه 107 هزار میلیارد تومانی مصوب امسال حدود 34 هزار میلیارد تومان افزایش نشان می دهد.

همچنین در لایحه بودجه سال آینده، قیمت هر بشکه نفت 54 دلار و حجم صادرات روزانه آن 1.

5 میلیون یشکه پیش بینی شده است که طبق پیش بینی های انجام شده، قرار است درآمدهای ارزی ناشی از نفت با متوسط نرخ دلار 5,700 تومانی به ریال تبدیل شده و در اختیار دولت در این باره، یک کارشناس حوزه انرژی، معتقد است قیمت 54 دلاری برای نفت در بودجه سال آینده، منطقی است اما ممکن است حجم صادرات به میزانی که در بودجه پیش بینی شده، محقق نشود.

تأثیر بحران سیاسی ونزوئلا بر بازار نفت مرتضی بهروزی فر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تأثیر تحولات سیاسی در ونزوئلا بر بازار نفت اظهار کرد: بستگی دارد این تحولات به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی قیمت نفت در بودجه 98 محقق می شود؟

پیش بینی قیمت نفت در بودجه 98 محقق می شود؟