مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 00:052019-02-15سياسي

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان: ملت ایران بر آرمان های شهدا استوارند


نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان با بیان اینکه خون شهدا در خون جوانان کشور جریان دارد، گفت: ملت ایران بر آرمان های شهدا استوارند چراکه هزاران نفر در کشور اسلامی ما مسیر آنان را ادامه می دهند.

- نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان: ملت ایران بر آرمان های شهدا استوارند نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان با بیان اینکه خون شهدا در خون جوانان کشور جریان دارد، گفت: ملت ایران بر آرمان های شهدا استوارند چراکه هزاران نفر در کشور اسلامی ما مسیر آنان را ادامه می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در مراسم وداع با 27 شهید حریم ولایت اظهار کرد: شهدا به آرزوی خودشان که سعادت ابدی است رسیده اند و به آنچه که کمال انسانیت وابسته به اوست نائل گشتند.

وی ادامه داد: شهدا با شهادت خود وظیفه حفظ آرمان های امام و انقلاب اسلامی را بر عهده ما می گذارند و ما باید به رویش های انقلاب توجه کنیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان تصریح کرد: همان طور که ملاحظه می کنید پاسدارانی که در مرزهای جنوب غرب و جنوب شرق حضور داشتند و خدمت می کردند، امروز دیگر جوانانی از لشگر امام حسین حضور دارند و راه آنان را ادامه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان: ملت ایران بر آرمان های شهدا استوارند

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان: ملت ایران بر آرمان های شهدا استوارند