مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 بهمن 1397 ساعت 23:062019-02-15سياسي

آغاز هفته هنر و رسانه اشراق در اهواز


محمد حسنی، رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی به تشریح برنامه های هفته هنر و رسانه اشراق در خوزستان پرداخت - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، محمد حسنی، رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی در مصاحبه با جمعی از اصحاب رسانه که به صورت ویدئو کنفرانس در دفتر تبلیغات اسلامی اهواز برگزار شد به تشریح فعالیت های هفته هنر و رسانه اشراق در خوزستان پرداخت.

محمد حسنی در پاسخ به هدف از برگزاری دوره های هفته هنر و رسانه اشراق در اهواز، اظهار کرد: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران و با توجه به هجمه های فرهنگی و وجود زمینه های مناسب و مستعد در خوزستان تصمیم گرفتیم که هفته هنر و رسانه اشراق را این بار در استان خوزستان برگزار کنیم.

وی افزود: این دوره با شعار چهل چراغ اشراق از خوزستان طلوع می کند از 25بهمن ماه لغایت 3اسفند سال جاری، فعالیت خود را در حوزه های ژورنالیسم تحقیقی، برنامه سازی تلویزیونی و مستندسازی شروع خواهد کرد و در ادامه نیز دوره های تجسمی در حوزه های شعر، داستان، گرافیک، فضای مجازی و سواد رسانه را با حضور اساتید و پژوهشگران فعال کشور خواهیم داشت.

حسنی در بخش دیگری از این نشست، عنوان کرد: هدف نهایی این دوره تربیت نیروهای متعهد و خلاق در حیطه های هنر و رسانه است تا با آموزش های ارائه شده به حدی از توانمندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز هفته هنر و رسانه اشراق در اهواز

آغاز هفته هنر و رسانه اشراق در اهواز