مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 بهمن 1397 ساعت 22:462019-02-15سياسي

استان ها حرکت شتاب دهنده ای در حوزه فرهنگ و هنر داشته اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بافت، سیدعباس صالحی عصر امروز در گردهمایی هنرمندان و اهالی فرهنگ بافت اظهار داشت: جامعه ایرانی جامعه ای است که اگر احساس کند عزت و استقلالش در معرض خطر است مصمم تر برای مهین و اسلام کنار هم می ماند و در مقابل تهدیدات و توطئه ها می ایستد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه جامعه ایرانی در این 40 ساله در فضای عزت ملی رونق هایی در بخش های مختلف داشته است، افزود: یکی از عرصه های که در این چهل سال می توان از آن یاد کرد عرصه هنر، ادبیات، رسانه و .

است که گام های قابل توجهی انجام شده است.

وی گفت: در حوزه های متنوع هنری و فرهنگی تحول قابل توجهی را در مسیر 40 ساله از نظر کمی و کیفی داشته ایم و شاهد رویش ها بوده ایم.

صالحی عنوان کرد: در مجموع استان ها و شهرستان ها حرکت شتاب دهنده ای در حوزه فرهنگ، هنر و ادبیات داشته اند و توجه جدی دولت در حوزه فرهنگ و هنر بیش از گذشته و در استان ها است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: از طریق برنامه مشخص سه ساله با استان ها مسیر حرکت فرهنگی و هنری خود را تهیه و تنظیم کردیم و استان کرمان استان دوازدهم بود که بین وزارت فرهنگ و ارشاد و استانداری تفاهم نامه ای امضاشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان ها حرکت شتاب دهنده ای در حوزه فرهنگ و هنر داشته اند

استان ها حرکت شتاب دهنده ای در حوزه فرهنگ و هنر داشته اند