مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 بهمن 1397 ساعت 18:362019-02-15پزشكي

تخصیص 1000 میلیارد تومان برای ساماندهی پسماند شهری شمال کشور


عیسی کلانتری عصر امروز در حاشیه افتتاح هم زمان سه پروژه زیست محیطی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت، اظهار کرد: افتتاح پروژه های تصفیه خانه فاضلاب در بیمارستان ها جز پروژه های زیست محیطی بیمارستان ها بود و امیدواریم وزیر بهداشت مابقی بیمارستان ها را نیز مجهز به سیستم های بهداشتی کند.

وی اجرای پروژه های زیست محیطی ازجمله تصفیه خانه های فاضلاب در بیمارستان ها را به کمک به سلامت جامعه دانست و افزود: برای اجرای پروژه های افتتاح شده امروز حدود دو میلیارد تومان هزینه شده که وزارت بهداشت می تواند با اجرای چنین پروژه هایی از تحمیل هزینه های ده ها برابری در حوزه سلامت پیشگیری کند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در خصوص ساماندهی زباله و پسماند ازجمله در سراوان رشت نیز گفت: دولت در لایحه بودجه سال 98 کل کشور برای ساماندهی پسماند و زباله های شهری در استان های شمالی کشور حدود یک هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده که اگر نمایندگان مجلس همچون سال گذشته مصوبه آن را خراب نکنند، تأمین خواهد شد.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه معضل فاضلاب و پسماند استان های شمالی با بودجه در نظر گرفته شده در لایحه بودجه سال آینده نیز قابل حل نیست تصریح کرد: اگر این بودجه درست در بعد پرداخت یارانه ها و تسهیلات بانکی پرداخت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 1000 میلیارد تومان برای ساماندهی پسماند شهری شمال کشور

تخصیص 1000 میلیارد تومان برای ساماندهی پسماند شهری شمال کشور