مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 بهمن 1397 ساعت 17:262019-02-15اجتماعي

3 پروژه زیست محیطی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به بهره برداری رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عصر امروز با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور به صورت هم زمان سه پروژه زیست محیطی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در بیمارستان 17 شهریور رشت افتتاح و به بهره برداری رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حاشیه افتتاح هم زمان سه پروژه زیست محیطی دانشگاه در رشت با بیان اینکه از سال 95 عملیات اجرایی احداث تصفیه خانه در سطح بیمارستان های گیلان شروع شده اظهار کرد: اکثر بیمارستان های استان دارای تصفیه خانه فاضلاب هستند و چند بیمارستان دیگر نیز به زودی به سیستم تصفیه خانه فاضلاب متصل می شوند.

شاهرخ یوسف زاده چابک هزینه اجرایی تصفیه خانه های فاضلاب افتتاح شده امروز را یک میلیارد و 700 میلیون تومان نام برد و افزود: طی دو سال گذشته حدود 10 میلیارد تومان اعتبار برای احداث و راه اندازی تصفیه خانه های فاضلاب بیمارستان های سطح استان هزینه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پروژه تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان 17 شهریور رشت از سال 1396 روبروی این بیمارستان به روش تصفیه لجن فعال با ظرفیت 120 مترمکعب فاضلاب در روز احداث شده که برای ساخت و راه اندازی آن 6000 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

پروژه تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان سیدالشهدا علیه السلام شهرستان لاهیجان نیز از سال 1396 به روش تصفیه لجن فعال با ظرفیت 70


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 پروژه زیست محیطی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به بهره برداری رسید

3 پروژه زیست محیطی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به بهره برداری رسید