مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 بهمن 1397 ساعت 19:262019-02-14سياسي

عشایر5 برابر شهر ها و روستا ها شهید تقدیم انقلاب کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزرای فارس از ورامین، آیت الله محسن قمی معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجلس خبرگان، در اولین یادواره عشایری ایل کتی جنوب شرق استان تهران اظهار داشت: اولین کسی که یادواره شهید برگزار کرد تا نام و یاد شهدا فراموش نشود حضرت فاطمه زهرا(س) بود و از تربت پاک حضرت حمزه سید الشهدا (س) خاک برداشت و تسبیح درست کرد و صلوات فرستاد و اولین کسی که از تربت قبر امام حسین (ع) مهر درست کرد امام سجاد (ع) بود.

وی افزود: هر کس که به دیدار خانواده شهدا می رود در این دیدار ها مسؤول به خانواده شهدا نیاز دارند چراکه خانواده شهدا اسطوره هستند، زیارت خانواده شهدا تجلیل و تکریم از شهدا و زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا در گوش زمان خواهد پیچید.

 معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه امام زمان (ع) به شهدا مباهات می کند، افزود: جمعیت عشایر ایران دو درصد است و ده درصد شهدای ایران شهدای عشایر هستند و این آمار نسبت به جمعیت کشور پنج برابر است.

قمی گفت: در هر مکانی که در اختیار عشایر بود محکم و مستحکم از مرزها دفاع کردند و عشایر بنا به فرمایشات رهبری ذخایر انقلاب هستند.

وی کرد: ایران اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از نظر دفاعی هفتمین قدرت نظامی جهان است و این ها همه به برکت خون شهداست و در سایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر5 برابر شهر ها و روستا ها شهید تقدیم انقلاب کردند

عشایر5 برابر شهر ها و روستا ها شهید تقدیم انقلاب کردند