مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 بهمن 1397 ساعت 16:262019-02-14سياسي

پرهیز از اشرافی گری و توجه به خدمت خالصانه از سوی مسؤولان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار شهردار تهران ضرورت بهره گیری از دستورات دین مبین اسلام در مدیریت جامعه را مورد تاکید قرار داد و گفت: کسی که در جامعه اسلامی عهده دار مدیریت می شود باید با اخلاص در مسیر خدمت به مردم گام بردارد و قدر فرصتی که برای خدمت در اختیارش قرار گرفته است را بداند.

وی با اشاره به اینکه نام امیرالمومنین(ع) به مالک اشتر منشور حکومت داری است، بیان کرد: مسؤولان در جامعه اسلامی نباید با هدف دستیابی به مال و مقام عهده دار سمتی شوند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه مردم در 22 بهمن ماه باحضور پرشور خود نشان دادند که به کسی اجازه نمی دهند کوچکترین تعرضی به نظام داشته باشد، گفت: مردم به برکت انقلاب اسلامی پای کار نظام هستند و مسؤولان باید در پاسخ به حضور مردم نسبت به حل مشکلات آنان اهتمام داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه مسؤولان باید با بدنه جامعه و مردم ارتباط نزدیک داشته و به مشکلات آنان رسیدگی کنند تصریح کرد: مسؤولان باید شخصا در میان مردم حضور یافته و با اخلاق نیک به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

آیت الله نوری همدانی گفت: اگر مردم بدانند که مسؤولان از اشرافی گری دوری کرده و به دنبال حل مشکلات هستند نسبت به نظام بیشتر دلگرم می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرهیز از اشرافی گری و توجه به خدمت خالصانه از سوی مسؤولان

پرهیز از اشرافی گری و توجه به خدمت خالصانه از سوی مسؤولان