مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 بهمن 1397 ساعت 22:212019-02-13اقتصادي

رییس مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی استان همدان: امسال 3400 تن سیر از همدان صادر شد


رییس مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه در سال 95، 3 هزار و 300 تن و سال گذشته 2 هزار و 600 تن سیر صادر شده است گفت: در سال جاری نیز 3 هزار و 400 تن سیر صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، هفدهمین شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان همدان امشب با حضور استاندار همدان، رییس اتاق بازرگانی همدان، رییس مرکز تحقیقات کشاورزی و رییس جهاد کشاورزی استان همدان با طرح مصوباتی همچون جبران خسارت سرمازدگی وارده به باغات و زراعات استان، بررسی مسائل مرتبط با تولید، فرآوری و صادرات سیر استان، ارائه گزارش مرکز تحقیقات کشاورزی، طرح مسائل گازرسانی به واحدهای تولیدی و کشاورزی استان و طرح مسائل و پیشنهادات زنبورداران استان برگزار شد.

رییس مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی استان همدان در این جلسه با بیان اینکه این مرکز از سال 48 شروع به کار کرده است، گفت: در حال حاضر در این مرکز 520 هکتار زمین در اختیار داریم که 57 نیرو و محقق در آن فعال هستند.

قاسم اسدیان با بیان اینکه تاکنون 3 هزار طرح تحقیقاتی در این مرکز اجرا شده است افزود: نخستین وظیفه ما کارهای پژوهشی و ذخایر ژنتیک است و در مجموع از 90 درصد ذخایر ژنتیک در کل کشور 2 هزار ذخایر ژنتیک در استان همدان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی استان همدان: امسال 3400 تن سیر از همدان صادر شد

رییس مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی استان همدان: امسال 3400 تن سیر از همدان صادر شد