مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 بهمن 1397 ساعت 15:052019-02-13فرهنگي

ساداتیان: امیدواریم به همکاری نیروی انتظامی در اکران عمومی «متری شش و نیم»


تهیه کننده فیلم «متری شیش و نیم» با اشاره به اینکه توقع کسب جوایزی بیشتری را برای بهترین فیلم مردمی در جشنواره ی فجر داشته، گفت: امیدوارم همکاری نیروی انتظامی در اکران عمومی فیلم همچنان ادامه داشته باشد تا اثرات نمایش این فیلم را در جامعه ای که در معرض .

- ساداتیان: امیدواریم به همکاری نیروی انتظامی در اکران عمومی متری شش و نیم تهیه کننده فیلم متری شیش و نیم با اشاره به اینکه توقع کسب جوایزی بیشتری را برای بهترین فیلم مردمی در جشنواره ی فجر داشته، گفت: امیدوارم همکاری نیروی انتظامی در اکران عمومی فیلم همچنان ادامه داشته باشد تا اثرات نمایش این فیلم را در جامعه ای که در معرض شدید استفاده از مواد مخدر است، ببینیم.

سید جمال ساداتیان که فیلمش بهترین فیلم از نگاه مردم در جشنواره سی وهفتم فجر انتخاب شد در گفت وگویی با ایسنا درباره اینکه آیا از جوایز گرفته شده در جشنواره راضی است؟ پاسخ داد: قطعاً هر گروهی که در جشنواره فیلم داشته تمام تلاش خود را انجام داده تا اثر قابل قبولی ارائه کند، همانطور که گروه متری شیش ونیم به لحاظ تولید و ساختار سختی های زیادی را در مدت 5 ماه فیلمبرداری متحمل شد تا اثر خوبی را تولید کند، به همین دلیل با توجه به کار سختی که پشت سر گذاشتیم انتظار بیشتری از کسب جوایز جشنواره فیلم فجر وجود داشت اما از آنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساداتیان: امیدواریم به همکاری نیروی انتظامی در اکران عمومی «متری شش و نیم»

ساداتیان: امیدواریم به همکاری نیروی انتظامی در اکران عمومی «متری شش و نیم»