مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 بهمن 1397 ساعت 11:352019-02-13سياسي

3700 زندانی در روز اول اجرای بخشنامه عفو گسترده زندانیان آزاد شدند


تا روز گذشته یعنی اولین روز اجرای بخشنامه عفو گسترده زندانیان که به مراجع قضایی سراسر کشور ابلاغ شده، تعداد 5 هزار نفر از زندانیان مشمول این بخشنامه شدند.

- رییس سازمان زندان ها گفت: تا روز گذشته یعنی اولین روز اجرای بخشنامه عفو گسترده زندانیان که به مراجع قضایی سراسر کشور ابلاغ شده، تعداد 5 هزار نفر از زندانیان مشمول این بخشنامه شدند.

اصغر جهانگیر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به عفو گسترده زندانیان گفت: در پی موافقت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با پیشنهاد رییس قوه قضاییه مبنی بر عفو گسترده زندانیان، این بخشنامه در استان های سراسر کشور به اجرا درآمد.

وی افزود: تا روز گذشته یعنی اولین روز اجرای بخشنامه عفو گسترده زندانیان که به پیشنهاد رییس قوه قضاییه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و موافقت مقام معظم رهبری مدظله العالی به مراجع قضایی سراسر کشور ابلاغ شده است، تعداد 5000 نفر از زندانیان مشمول این بخشنامه شدند.

رییس سازمان زندان ها اضافه کرد: با آغاز اجرای این بخشنامه که با اهتمام ویژه مراجع قضایی و مسئولین زندان های سراسر کشور در حال اجراست و در گام نخست تعداد 3700 نفر آزاد و تعداد 1300 نفر مشمول تخفیف مجازات شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3700 زندانی در روز اول اجرای بخشنامه عفو گسترده زندانیان آزاد شدند

3700 زندانی در روز اول اجرای بخشنامه عفو گسترده زندانیان آزاد شدند