مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 بهمن 1397 ساعت 16:252019-02-12فرهنگي

نقاشی هایی از «تکیه دولت» و «غائله» هنری


نمایشگاه انفرادی نقاشی های کاوه کاووسی، همزمان با افتتاحیه گالری نیان، روز جمعه (26 بهمن ماه) در محل این گالری برگزار می شود.

- تصویری از تکیه دولت نمایشگاه انفرادی نقاشی های کاوه کاووسی، همزمان با افتتاحیه گالری نیان، روز جمعه (26 بهمن ماه) در محل این گالری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نمایشگاه قرار است حدود 30 اثر از مجموعه ی جدید کاووسی با عنوان تکیه دولت به نمایش دربیاید.

این هنرمند در این مجموعه که پژوهش و کار بر روی آن را از سال 1394 آغاز کرده، به تکیه دولت به عنوان یک مکان تاریخی و سیاسی نگاهی تازه داشته است.

کاوه کاووسی در سال 1359 در شهر آبادان به دنیا آمده و فعالیت حرفه ای خود را بعد از تحصیل در رشته نقاشی دانشگاه تهران، از سال 1380 آغاز کرده است.

او تاکنون در نمایشگاه های انفرادی و گروهی در داخل و خارج از کشور حضور داشته و آثارش اغلب سیری در زمان و تاریخ دارند.

کاووسی درباره آثار خود در مجموعه تکیه دولت می گوید: مکان ها می توانند به طور خاص و قدرتمند تاریخ ساز باشند و زمان را شکل بدهند، از این جهت تکیه دولت به عنوان یکی از بزرگترین و باشکوه ترین سازه های تاریخ ما در عصر قاجار، که محل شکل گیری وقایع مهم و تأثیرگذاری در مسیر حرکت به سمت ایران معاصر بوده، مورد توجه من قرار گرفت؛ چراکه گمان می کنم بازنمایی این مکان که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاشی هایی از «تکیه دولت» و «غائله» هنری

نقاشی هایی از «تکیه دولت» و «غائله» هنری