مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 بهمن 1397 ساعت 11:012019-02-12سياسي

درصد قابل توجهی از افراد جامعه مبتلا به مشکلات مزمن مفاصل فکی می باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران، روزبه پهلوان، مسئول کارگاه های هفدهمین کنگره جراحان دهان، - روزبه پهلوان، گفت: بیش از 40 کارگاه در حاشیه این کنگره بین المللی برگزار می شود که 10 مورد آن به صورت جراحی زنده انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران، روزبه پهلوان، مسئول کارگاه های هفدهمین کنگره جراحان دهان، فک و صورت ایران اظهارداشت: بیش از 40 کارگاه در حاشیه این کنگره بین المللی برگزار می شود که 10 مورد آن به صورت جراحی زنده انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت کارگاه ها حدود 40 تا 250 نفر است، گفت: 7 کارگاه تخصصی در زمینه جراحی های فک و صورت خواهیم داشت و از این بین کارگاهی نیز در ارتباط با احیای قلبی_ ریوی و حمایت پایه حیاتی برای دندانپزشکان عمومی با همکاری و هماهنگی گروه طب اورژانس بیمارستان امام برگزار می شود.

این متخصص جراحی دهان، فک و صورت ادامه داد: کارگاهی نیز در ارتباط با عوارض جراحی دندان های نهفته و دو کارگاه نیز به صورت وبینار با حضور اساتید برجسته بین المللی به صورت انلاین در ارتباط با درمان های غیر جراحی و جراحی مشکلات و بیماری های مفاصل فکی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درصد قابل توجهی از افراد جامعه مبتلا به مشکلات مزمن مفاصل فکی می باشند

درصد قابل توجهی از افراد جامعه مبتلا به مشکلات مزمن مفاصل فکی می باشند