مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 بهمن 1397 ساعت 12:352019-02-11اقتصادي

حقوق کارکنان تا 20 اسفند پرداخت می شود / پرداخت عیدی طی امروز و فردا


معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: حقوق کارکنان تا 20 اسفند پرداخت می شود تا در پایان سال مشکلی از این بابت نداشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر نوبخت در سفر به اردبیل اظهار کرد: با وزیر امور اقتصادی و دارایی و خزانه داری هماهنگی های لازم انجام شده تا عیدی کارکنان طی روزهای اخیر پرداخت شود که بخشی از این مبالغ دیروز پرداخت شد و با درخواست وزرا و درخواست وجه از خزانه طی امروز و فردا این پرداختی ها ادامه خواهد داشت.

وی درباره پرداخت یارانه طی دو ماه پایانی سال خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم 26 بهمن و در همین بازه زمانی در اسفندماه نیز یارانه ها را پرداخت کنیم تا یک انسجام کاملی به پرداختی های پایان سال داده باشیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه به راهپیمایی 22 بهمن و حضور گسترده آحاد مردم در این حرکت خروشان اشاره کرد و گفت: ملت ایران در 22 بهمن به پاس مجاهدت های انجام شده بار دیگر در صحنه تجدید بیعت با نظام، انقلاب، امام و شهدا حاضر شده و از کیان این نظام و کشور صیانت می کنند.

نوبخت به خلق حماسه ایرانیان در 22 بهمن اشاره کرد و افزود: چشمان ناپاکی امروز نظاره گر ما هستند تا کوچک ترین خطا و لغزشی را به ثبت برسانند که شایسته است با حرکت توفنده خود در این راهپیمایی باشکوه دشمن را ناامید کرده و متحد و منسجم در این حضور با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق کارکنان تا 20 اسفند پرداخت می شود / پرداخت عیدی طی امروز و فردا

حقوق کارکنان تا 20 اسفند پرداخت می شود / پرداخت عیدی طی امروز و فردا