مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 بهمن 1397 ساعت 11:312019-02-11سياسي

لاریجانی: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن قطعا دشمنان را مأیوس می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز صبح در راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی، - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران در مصاف با دشمنان یک صدا هستند، حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن قطعا دشمنان را مأیوس می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز صبح در راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی، گفت: این راهپیمایی بسیار عظیم نشان می دهد که هیچ چیز و هیچ اقدامی مانع حضور میلیونی مردم نمی شود، دشمنان باید بفهمند که ریشه های انقلاب قوی است و در این مصاف ملت ایران یک صدا هستند.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تردید نکنید که حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن و حمایت ملت از انقلاب دشمنان را مأیوس می کند و آن ها پس از این شکست به دنبال سناریو های دیگر می روند.

لاریجانی تصریح کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن دستاورد بسیار بزرگی برای کشور هم برای ادامه راه و هم حل مسائل محسوب می شود، همچنین دشمنان از این حضور پرشور درس گرفته و از رفتار های خود دست بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاریجانی: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن قطعا دشمنان را مأیوس می کند

لاریجانی: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن قطعا دشمنان را مأیوس می کند